Het is een klein mintjes voor een mens …

Tijdens de legendarische 'Summer of Love' ontstonden heel wat frisse ideeën, maar het idee van Ferrero is na meer dan 45 jaar nog altijd even verkwikkend. Vandaag mogen we zeggen dat het een klein mintje was voor een mens, maar een ongelofelijke verfrissing voor de mensheid.

De grote première

In deze wereld moet je naam maken.De sleutel tot succes? Een naam die goed klinkt. Ook Ferrero had dat begrepen en veranderde zijn ‘Refreshing Mints' in ‘Tic Tac'. Het was 1970, en de nieuwe merknaam trok meteen alle aandacht. Tic Tac verwijst naar het typische klikgeluid wanneer je het doosje opent en sluit. De nieuwe naam sloeg aan en Tic Tac werd al snel beroemd.

Dansen met mintjes

De jaren tachtig waren synoniem met verandering, zowel voor de wereld als voor Tic Tac. De mintjes bleken een groot succes op nieuwe markten: Tic Tac was nu verkrijgbaar op vijf continenten en nieuwe smaken werden gelanceerd. Het verfrissende succes van ‘s werelds populairste mintjes kende geen grenzen, en de smaken Orange en Mint groeiden uit tot tijdloze klassiekers.

Welkom op het minternet

De jaren negentig werden gekenmerkt door een gestage groei. Tic Tac was ondertussen een van de populairste snoepjes ter wereld. Het leek wel een film: een klein mintje was wereldwijd uitgegroeid tot een vermaarde verfrissingsreus. Niets kon Tic Tac nog tegenhouden. Naarmate het merk zich verder ontwikkelde, kwamen steeds meer smaken op de markt. Tic Tac bleef zijn trouwe fans verbazen en verrassen. Mint, Orange, speciale edities… Tic Tac heeft het allemaal!

Altijd een team

Altijd fris, altijd samen, altijd een succesvol team. We herinneren ons nog het enthousiaste onthaal voor smaken als Cherry Passion, Citrus Twist, Extra Strong Mint, Lime Orange… Sindsdien verwennen we onze fans twee keer per jaar met nieuwe, verrassende smaken, en we zijn enorm blij dat de frisheid van de mintjes keer op keer warm wordt verwelkomd.

Verfris je geest

Juno, Dr. Doolittle, Airheads, To Rome with Love… Tic Tac heeft al talloze keren het witte doek veroverd. Ook op de buis is Tic Tac een vaste waarde geworden. Denk maar aan series als Friends, Will & Grace, The Simpsons en House. Die subtiele verschuiving naar popcultuur is heel belangrijk voor ons en betekent dat iedereen de verfrissende kracht van Tic Tac kent. Wie Tic Tac zegt, zegt frisheid. Tic Tac lanceert dan ook speciale edities om altijd even fris uit de hoek te komen.